Image and video hosting by TinyPic
  • vardag
  • mikaela untracht forsberg
  • inspiration
  • musik/video
  • kläder&shopping
  • vill ha!
  • tips
  • resor
  • Världens bästa pojkvän! ♥

    Igår kväll bestämde jag och Micke att vi skulle tjuvstarta min födelsedag, som egentligen är på måndag. Det blir en hel helgs firande typ hehe. Men vi åkte i alla fall hem till honom där jag fick massa presenter och uppvaktning, snacka om bortskämd tjej! Jag blev verkligen överraskad när jag kom in på hans rum och fick en superfin Fred Perry väska som han dessutom hade packat ner fler presenter i! Vilken tid han har lagt ner på att fixa åt mig. ♥ Jag blev verkligen jätteglad! ♥
     
     
     
     
    2013-03-23 @ 13:41:00 Mikaela Untracht Forsberg Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0