Image and video hosting by TinyPic
  • vardag
  • mikaela untracht forsberg
  • inspiration
  • musik/video
  • kläder&shopping
  • vill ha!
  • tips
  • resor
  • 16 mars

    Jag vet att jag ser helt tokig ut på bilden men aja :) Tog den i vintras när jag hade lite tråkigt typ.
     
    Men i alla fall, det är lördag. SKÖNT! Ikväll ska jag till micke för hans mamma fyller år. Vi ska fira henne lite och äta middag och sådär. Ska bli jättemysigt.
    Jag sover förmodligen kvar där också eftersom vi ska på bandyfinal på Friends Arena imorn. Sännande! Jag har inte varit där tidigare så det ska bli kul.
     
     
     
    2013-03-16 @ 12:19:19 Vardag Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0