Image and video hosting by TinyPic
  • vardag
  • mikaela untracht forsberg
  • inspiration
  • musik/video
  • kläder&shopping
  • vill ha!
  • tips
  • resor
  • T.G.I.F

    Usch vilken rörig vecka jag har haft. Det är så otroligt skönt att det är helg nu. Eller hur?! Min helg kommer dock bestå av plugg och ännu lite mer plugg...

    Men ikväll ska jag unna mig en riktig myskväll för det har jag förtjänat! Om ett tag ska jag åka hem till Amanda. Tror vi ska kolla på film och äta lite godsaker hihi. Ska köpa med mig nåt gott tror jag. Det ryktas om att hon ska göra cheesecake!!! Muuuuums!!!

    Sen kommer Micke och hämtar upp mig hos Amanda lite senare. Vi åker väl hem till honom och kollar på en film där också, hihi myyysigt!

    2013-02-08 @ 16:41:57 Vardag Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0