Image and video hosting by TinyPic
  • vardag
  • mikaela untracht forsberg
  • inspiration
  • musik/video
  • kläder&shopping
  • vill ha!
  • tips
  • resor
  • Life is good

    Igår hade jag en jättemysig kväll med Amanda. Vi kollade på Mr Bean och åt en massa choklad. Jag skulle seriöst kunna leva på choklad. Vi pratade om livet och allt sånt som tjejer gillar att prata om, och lite till hihi. Jag har bara en sak att säga Amanda... PIG HUNT hahahahaha! Ingen annan kommer förstå vad jag menar nu men jag kan säga att jag skrattade så att jag grät när vi pratade om det.

    Sen kom Micke och hämtade mig runt 11 och så åkte vi hem till honom. Vi lyssnade lite på musik och hade det skönt. Perfekt kväll enligt mig!

    Hoppas formatet inte blir alldeles för konstigt nu (skriver från mobilen).

    2013-02-09 @ 13:38:21 Vardag Permalink


    Kommentarer
    Postat av: Amanda

    Hahahhahahaha puss på dig!!

    Svar: Puss på dig finis!
    Mikaela Untracht Forsberg

    2013-02-13 @ 19:22:04

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0