Image and video hosting by TinyPic
  • vardag
  • mikaela untracht forsberg
  • inspiration
  • musik/video
  • kläder&shopping
  • vill ha!
  • tips
  • resor
  • Ja, jag har varit dålig på att uppdatera

    Nu har jag tagit en alldeles för lång bloggpaus igen. Har kämpat mig genom den sista delen av den värsta perioden jag har haft under mina tre år på rudbeck. Fyfan vad skönt att det är över!
    Sen har jag bara försökt återhämta mig under lovet. Men nu känner jag att det är dags att ta tag i verkligheten igen, dels bloggen men framförallt plugget och träningen.

     
     
    Hur som helst så tänkte jag ta igen några missade inlägg först.....
     
    Alla hjärtans dag spenderades med min älskling så klart! ♥ Jag fick blommor och choklad thihi.
     
    Sen fick jag nya skor av mamma hihi. Behövde verkligen ett bra par vinterskor.
     
    Självklart har jag kollat på bandy också! Mickes sista match för den här säsongen.
     
    Jag har även badat isvak, men det berättar jag mer om någon annan gång..
    2013-02-28 @ 20:25:46 Vardag Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0