Image and video hosting by TinyPic
  • vardag
  • mikaela untracht forsberg
  • inspiration
  • musik/video
  • kläder&shopping
  • vill ha!
  • tips
  • resor
  • There are no shortcuts to any place worth going.



    Så pigg som jag är på den här bilden är jag inte nu. Jag har legat hemma hela dagen med huvudvärk och 38.2°feber. Inte hög feber men det räcker för att man ska känna sig lite väl hängig. Så jag har bara pluggat en massa! Har skrivit klart ett första utkast på mitt personporträtt till Svenska C som jag ska skicka in snart. Sen har jag pluggat affärsjuridik och filosofi men jag orkar inte gå in på detaljer om det. Ska iallafall fortsätta ett tag till med det. Sen får vi se om jag bloggar mer. Kan iallafall inte träna ikväll så det suger haha.

    2012-03-19 @ 16:22:35 Vardag Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0