Image and video hosting by TinyPic
  • vardag
  • mikaela untracht forsberg
  • inspiration
  • musik/video
  • kläder&shopping
  • vill ha!
  • tips
  • resor
  • Snart är det dags




    Jag ska snart hoppa in i en dusch och fixa mig för klockan 7 kommer Micke hit för att fira mig lite med min familj :) Fyller egentligen år imorn men det är roligare att ta en sån här middag på en lördag. Tycker faktiskt att det räcker gott och väl att fira på det här sättet. Har verkligen ingen lust att festa och hålla på... Det här blir mer personligt och jag får spendera kvällen med dom som betyder mest för mig :love:

    2012-03-24 @ 17:44:10 Vardag Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0