Image and video hosting by TinyPic
  • vardag
  • mikaela untracht forsberg
  • inspiration
  • musik/video
  • kläder&shopping
  • vill ha!
  • tips
  • resor
  • Sakta men säkert.

    Som ni förstår så tappade jag lusten för att blogga ett tag. Men det är inte så konstigt med tanke på allt som har hänt. Nu hade jag iallafall tänkt sätta igång igen.

    Kan börja med att berätta om dagen :) Gick upp klockan 5:30 imorse efter en helt sömnlös natt. Men det kändes inte värt att försöka sova när jag ändå inte hade långt kvar tills jag skulle gå upp.. Sen började jag 8:20 med INSTÄLLD lektion... Inte nice. Efter det hade jag typ "upprop" på två lektioner och sen bestämde jag mig för att åka hem istället.

    Efter ett tag kom Micke hit :love: Jättemysigt! Jag fick ett nytt skal till min iPhone av honom också! :D Så gulligt! Gillar det verkligen!:) Sen somnade vi ett tag hihi det behövdes verkligen.
    Nu har han iallafall åkt för han ska träna!:) Duktigt! Och jag ska plugga..

    2012-03-05 @ 18:20:07 Vardag Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0