Image and video hosting by TinyPic
  • vardag
  • mikaela untracht forsberg
  • inspiration
  • musik/video
  • kläder&shopping
  • vill ha!
  • tips
  • resor
  • I miss the tan faces of summer.

    Ännu en solig dag idag!:) Känns underbart med lite ljus och värme. Synd att man måste va i skolan nu bara.. Även om jag inte hade någon lektion idag så tog skolan upp en massa tid. Åkte nämligen dit två gånger men hade bara inställda lektioner? Så då fick jag träffa Micke ett tag istället:) Sen har jag vart hemma och pluggat också men det gick inte så bra för jag får bara ont i huvudet. Jag har det nu också men tog nyss en till Alvedon så det blir nog bättre snart:) Hoppas iallafall det för om ett tag ska jag åka och kolla på Mickes sista match för säsongen. Ska ta med kameran då också så jag kanske lägger upp lite bilder här sen haha vi får se:)

    2012-03-06 @ 17:29:52 Vardag Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0