Image and video hosting by TinyPic
  • vardag
  • mikaela untracht forsberg
  • inspiration
  • musik/video
  • kläder&shopping
  • vill ha!
  • tips
  • resor
  • A day will never be anymore than what you make of it.

    Som ni kanske har läst tidigare så har jag haft lite problem med hälsan osv. Nu känner jag att det får räcka! Vad har jag gjort för att förtjäna detta liksom? Jag har alltid haft liknande problem och jag tycker visserligen att det är skönt att läkarna tar tag i det men jag saknar att bara få ha ett "normalt" liv. Låg ju som sagt på sjukhus i en hel vecka i slutet av februari och fick genomgå flera hemska prover och en av dom var en MR-röntgen. De skjutsade alltså in mig på en brits i en smal tunnel där jag fick ligga fastspänd och helt stilla under en timme med hörlurar och låg musik som skulle distrahera mig från allt buller. För att förbereda inför det här skulle jag dricka 1,5 liter kontrastvätska som helt ärligt bara kändes som grått slem. De sprutade även in kontrastvätska under tiden som jag var där inne genom en kanyl i armen som gjorde att hela armen blev iskall och domnade. Under den senaste månaden har jag pendlat fram och tillbaka till sjukhus. Det senaste jag fick göra var en gastroskopi. Fyfan vad piss jag mådde efter. Det kändes verkligen att dom hade vart inne och skrapat på insidan av min magsäck. Hade verkligen ont när bedövningen försvann. Så nu väntar vi på provresultaten som kan ta upp till 3 veckor att få... Sen får vi se vad nästa steg blir.

    Hur som helst så har jag bestämt mig för att lämna det här bakom mig nu :) Iallafall tills det blir dags igen.. Jag ska träna, äta hälsosamt, vara social och ha kul! :D

    2012-03-29 @ 21:48:41 Vardag Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0