Image and video hosting by TinyPic
  • vardag
  • mikaela untracht forsberg
  • inspiration
  • musik/video
  • kläder&shopping
  • vill ha!
  • tips
  • resor
  • Hemma i sverige!!!!!!!! (ett tag)

    Nu är jag hemma i Sverige igen! Har faktiskt vart det i typ en vecka men jag har inte orkat blogga ändå hehe. :P Kände dock att jag inte var redo att lämna Kroatien... Måste ha vart det bästa året där någonsin!!! Jag åker ju dit varje sommar eftersom vi har en lägenhet där men det här året var helt klart ett av dom bästa! :) Jag tog nästan inga bilder utan bestämde mig för att bara njuta istället. Men jag ska iallafall åka tillbaka dit snart med Micke! :D yeeey! Så det blir väll typ en vecka i Sverige å sen så sticker jag igen!

    2012-07-25 @ 13:02:22 Resor Permalink


    Kommentarer
    Postat av: Mikael

    Heej!

    Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

    2012-07-30 @ 12:17:48
    URL: http://forum.modekampanj.com

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0