Image and video hosting by TinyPic
  • vardag
  • mikaela untracht forsberg
  • inspiration
  • musik/video
  • kläder&shopping
  • vill ha!
  • tips
  • resor
  • The blog is back and summer is over.

    Då var det bara en vecka kvar innan skolan börjar.. Snacka om ångest alltså.. Det blev inget mer Kroatien för mig iallafall. Jag, Micke och pappa åkte istället till Vemdalen där vi har en stuga som behöver fixas en massa!! Sen va vi på hans landställe också och gick på marknad. :) Supermysigt faktiskt! Fast vädret är ju inget vidare... Jag förstår inte att folk fortfarande blir förvånade över den svenska sommaren. :P Jag menar det är alltid dåligt väder i Sverige under en stor del av sommaren men ändå säger alla att "det har varit så dåligt väder det här året" och "det har inte hunnit bli sommar".. Haha så är det väll ändå varje år? :P Aja jag sitter iallafall ute på baksidan nu med tofflor och morgonrock över kläderna för jag fryser. :( Ska läsa lite solo och försöka njuta så gott det går. Hoppas bilderna kommer i rätt ordning nu haha. Det brukar inte bli så när jag bloggar från mobilen men ni kan nog lista ut vilka bilder som hör till vilken del av inlägget. :)

    2012-08-09 @ 13:27:14 Resor Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0