Image and video hosting by TinyPic
  • vardag
  • mikaela untracht forsberg
  • inspiration
  • musik/video
  • kläder&shopping
  • vill ha!
  • tips
  • resor
  • Göteborg/Ullared

    Förra veckan reste jag och Micke omkring lite här i Sverige. Det är därför jag inte har bloggat hehe.
    Vi åkte först till Göteborg från söndag till onsdag och hade det hur mysigt som helst på hotell. :) Vi promenerade lite i stan och kollade i affärer. Vi passade även på att åka till Ullared haha.. En upplevelse kan man ju kalla det iallafall.. Hur som helst så åkte vi hem med en fullpackad bil och både jag och Micke har massa nya saker till våra rum. :D Jag är hur nöjd som helst.
    När vi kom hem på onsdag gick vi på fotboll, Sverige-Brasilien! Det va sista matchen på Råsunda nationalarena innan den ska rivas. Ska visa bilder sen. :)
    På torsdag åkte vi till landet och hade det jättemysigt! Vi åkte till Eskilstuna och shoppade, kollade på film, fiskade och lite sånt. :) Micke fångade en gös som vi lagade till middag en kväll. Jättegott!
     
    Lite fynd från Ullared och stan.
     
    Micke fick en gös :) 
     
    2012-08-21 @ 21:41:00 Vardag Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0