Image and video hosting by TinyPic
  • vardag
  • mikaela untracht forsberg
  • inspiration
  • musik/video
  • kläder&shopping
  • vill ha!
  • tips
  • resor
  • God morgon Sverige.

    Måndag IGEN.. Men det ska man väll inte gnälla över? Fast jo kanske lite.. Har faktiskt 2 prov idag och har sovit jättedåligt inatt. Jag är en sån som behöver tid att varva ner innan jag ska kunna somna och det kan ta 1-2 timmar. Men det blev inte så igår... Så istället för att somna 12 så låg jag vaken till ungefär halv 3... Sen vaknade jag halv 5 och va uppe i typ 30 min... Anyway... Ska ta och fixa mig nu för skolan börjar om typ 35 min!! Får iallafall skjuts idag så det e lugnt :)

    2011-12-19 @ 07:44:28 Vardag Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0