Image and video hosting by TinyPic
  • vardag
  • mikaela untracht forsberg
  • inspiration
  • musik/video
  • kläder&shopping
  • vill ha!
  • tips
  • resor
  • Do everything for greatness, not money. Money follows greatness.



    Idag skulle jag ha varit på gymmet 11.. Men det blev inte så. Åkte dit runt 13 med mamma och så tränade vi lite själva istället. Nu ska jag seriöst ta tag i träningen igen. Mår så otroligt mycket bättre när jag är i form... Fast det är klart att jag gör. Alla mår ju bättre när man känner att man är i form och tränar regelbundet. Plus att jag blir mycket gladare då. Det kanske är därför jag blir grinig så lätt nu för tiden haha :P Nä men nu ska jag skärpa mig!

    När jag kom hem så gjorde jag lite typiska tjejsaker :) Typ vaxade benen, målade naglarna och tog ett långt skönt bad hihi. Så nu känner jag mig freeeesh! Ska snart fixa mej lite för sen ska jag till Micke ♥ Kommer bli jättemysigt!

    2011-12-28 @ 20:08:33 Vardag Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0