Image and video hosting by TinyPic
  • vardag
  • mikaela untracht forsberg
  • inspiration
  • musik/video
  • kläder&shopping
  • vill ha!
  • tips
  • resor
  • WTF...

    Igår åkte jag till Stinsen för att köpa lite tråkiga men ändå nödvändiga saker innan skolan börjar. Jag köpte bl.a ny skyddsplast till min iphone. Eftersom att mobilen helst ska vara avstängd i 12 timmar efter applicering så bestämde jag mig för att fixa det innan jag gick och la mig. Sen kollade jag på mobilen nyss och insåg att det finns ett litet irriterande hårstrå mitt på skärmen......... Jag vet att det inte spelar nån roll och att ingen kommer tänka på det. Men jag tänker på det!!!
    2011-08-19 @ 11:41:21 Vardag Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0